Pages

sobota 10. dubna 2010

100./365 kino na druhou

a je to tady. Stý den projektu. Když jsem začala poprvé, skončila jsem 94. dnem, dál mě to nějak omrzelo. Teď mám motivaci, chci to dokázat, navíc mám kolem sebe pár lidiček, co také začali, takže mám motivaci  zvládnout to. 

Dnes a zítra je poslední den, kdy hrají v kině Dešťovou vílu, a protože při ukázkách v televizi se mi tajil dech při písničce, která je ve filmu a slíbila sem kdysi dávno Katce, že do kina půjdeme, bylo rozhodnuto. 

Ve 12 vyrážíme směr kino. Představení začíná 13:15, stihnem ještě projít hračkárnu, okouknout řvoucí dinosaury a koupit popcorn. Film byl "super" jak prohlásila Katka a i já byla moc spokojená, teď ještě čekat, až se objeví na "netu" alespoň ta písnička, která mi vážně učarovala.


Cestou zpět nám svítilo sluníčko, pršelo, lilo, kroupy padaly. Už chyběla jen ledovka a sníh, ale jsem ráda, že to nepřišlo.



Žádné komentáře: