Pages

pondělí 17. května 2010

133./365 Povodně

A je to tady. Stalo se, co si nepřál asi nikdo. POVODNĚ, ty loňské přišly o měsíc později. Ráno jsem vezla Katku do školky, nechtělo mi startovat dědečkovo auto,takže jsem myslela, že v děšti budeme muset pěšky.


Naštěstí se autíčko umoudřilo a mohly vyjet, aby mi ve školce sdělili, že se mi nedovolali a zda bych si Katku nemohla vzít domů, neb je ve školce jen jedna p. učitelka, protože ostatní zachraňují své domovy před ničivou vodou. Dohodli jsme se,že zůstane aspoň na dopoledne, musela jsem totiž dnes k zubaři, protože mě pěkně bolí osmička vlevo dole.


U zubařky taky špatné pořízení,moje dr. má dovolenou, ale bere mě záskok a rozhodne se zub léčit drénem, který si mám zítra přijít nechat vyměnit. 

V poledne volá Martin, že přijedou zprovoznit internet, sláva, po týdnu bez informací nejvyšší čas ;o)

A na fotce je odpolední stav Lubiny, kdy už voda začíná opadat. Je tam pěkně vidět kudy voda tekla. 


Žádné komentáře: