Pages

středa 7. září 2011

Nápis na obloze

Dneska ráno jsme jeli do školky na kole, najednou Katka zavolala, abych se podívala nahoru a tam byla na obloze normálně nějaká rovnice z mraků??? Než jsem stihla vytáhnout foťák, bylo to pryč a já si říkám, co to bylo? pár znaků si pamatuji, bylo tam x, +, rovná se. Byla jsem z toho docela zmatená a opravdu by mě zajímalo, jak se to tam dostalo.


(fotka se mi nevím proč otočila na výšku ;o()

Katka měla dneska první hodinu tancování s ponpony v AP Klub Brušperk. Loni chodila na tančení do Příbora,ale to se nám s manželem nezamlouvalo, tak jsem jí přihlásili sem. Znamená to sice dvakrát týdně trénink, hned po obědě, ale co by rodič neudělal pro dobro svých dětí. ;o) Akorát to budeme muset nějak skloubit, až nastoupím do práce.
Katce se první hodina moc líbila, i když vím, že s rytmem má dost problémy, ale snad to zvládne ;o)


Žádné komentáře: