Pages

úterý 20. prosince 2011

Další rána ....

Ráno jedem do školky, u vrátek mi zvoní telefon??? Kdo může volat takhle brzo po ránu? Že by to byl Martin, který ráno nemohl najít telefon? Ne, volá mi mamka, aby mi řekla, že můj mladší brácha je v nemocnici s vykloubeným kyčelním kloubem a že bude muset asi na operaci. Nic víc jsem se moc nedozvěděla, obě už jsme pak brečely do telefonu. Je toto možné, mám pocit, že letošní rok je nějaký prokletý.

Dopoledne jsem volala mamce znovu, když už jsem se uklidnila a trošku to ztrávila, abych se dozvěděla podrobnosti. No s operací se zatím čeká, ale je to běh na dlouhou trať ;o(

Odpoledne měla Katka ve školce Vánoční besídku. Besídka se vydařila, i když děti nechala na holičkách na poslední chvíli jedna paní učitelka, měly to moc krásné. I taťka dorazil, takže se mi snad brzo povede stočit i video z kamery.


Nezdržovali jsme se dlouho, protože jsme ještě pokračovali na vánoční besídku do AP Klubu ;o) Tam byla schůze, kde jsme se dozvěděli o hospodaření, úspěších klubu a chystaných akcích, poté měly všechny děvčata k představení své vystoupení a nakonec vánoční nadílku. Poté následoval raut, kde bylo od všeho něco a volná zábava.


Domu jsme dorazili až kolem 20 hodiny a teprve pak řekli dětem, že měl Filip nehodu při fotbalu a že leží v nemocnici. Tady se projevila děcká naivita? Hned začali vykřikovat, že mu namalují obrázky s fotbalistou, atd. Musela jsem se smát, i když mi teda do smíchu moc nebylo.

Žádné komentáře: