Pages

pátek 13. července 2012

Dovolená: 5. den - Koruny stromů, Krumlov

Ráno naše cesta směřovala zpět přes hranice Německa na Stezku korunami stromů v Bavorských lesích. Už je otevřená i taková stezka na Lipnu, ale protože je nová, určitě tam bude hodně turistů tak využíváme atrakci u sousedů. Moc se nám to líbilo, jen škoda, že počasí stále není nic moc a tak viditelnost je téměř nulová a na vrcholku začíná opět drobně mžít.

Poté již za deště dobíháme k autu a přesouváme se k Lipnu. Ceny ubytování v chatkách se začínají podobat "turistické"destinaci a tak hledáme přece jen něco lacinějšího. Lije jako z konve a noc ve stanu nechceme riskovat. Nakonec se nám povede sehnat kemp na kraji lesa, zaplatíme chatku, na noc 640,- se nám zdá uspokojivé. Jenže po předání klíčů a otevření chatky mě jímá děs a hrůza. Smrad, špína, pavučiny, no i u čarodějnice v jeskyni (z jakékoliv pohádky) je to útulnější. Moje arachnofobie se projevila na plné obrátky a odmítla jsem zde spát. Jenže již nešlo vrátit peníze a odjet do jiného kempu. :o(( Manžel mě ujistil, že to zvládnu, že celou chatku nejdříve uklidí, než se do ní uložíme ke spánku. Musím říct, že ráno jsme odjížděli z daleko uklizenější chatky než jsme přijeli.

Po obědě se počasí začalo lepšit tak jsme rozhodli, že sjedem ještě do Krumlova, který jsme sice měli naplánovaný na zítřek, ale co chcete dělat v zatuchlé, hnusné chatce. V Krumlově už svítilo sluníčko a za poslední tři dny to bylo poprvé, co jsme nezmokli. Moc se mi tady líbilo, jsem ráda, že jsem toto město mohla navštívit. Děti konečně pochopily jak je to s tím otáčivým jevištěm a já byla asi víc spokojená jak z návštěvy Prahy.






Žádné komentáře: