Pages

čtvrtek 4. prosince 2014

Předmikulášská

Dneska jsem se probudila do churavého rána. Vojta už šel do školy,ale já jsem byla jak přejetá parniválcem a to jsem dneska měla velmi rušný den :)

Hned ráno jsem vyrazila s Michálkem k holiči, aby ho trošku zkášlili a já si na to doma netroufnu :) Je moc krásný, pěkně seděl, no na to, jaký je to ďábel, tak byl fakt hodný. Potom už to bylo ale veselé. Na gynekologii, kde jsem si šla pro léky intenzivně ťukal do psacího stroje, a tak mi sestřička odpustila i kontrolní měření tlaku :) V obchodě jsem ho uplatila rohlíkem a v lékárně musel nutně kupovat různé čaje, co tam měli vystavené a dral se i za magistrama za pult, no dáreček.

Doma jsem stihla naporcovat maso, uklidit kuchyň, oběd a poobědový spánek, kdy jsem si musela také na chvíli lehnout, neboť RYMICKA je svinstvo :)

Na tři jsem měla focení kamarádky s rodinou a kamarádkou a na 17 honem na cvičení hasičů a mimořádnou mikulášskou nadílku. Přijeli jsme domů, honem umýt, večeři a zahnat děti, abych měla chvíli klidu.



Žádné komentáře: