Pages

sobota 24. ledna 2015

Lenivá sobota

Dneska byla docela lenivá sobota, až mi to příšlo jako neděle :/ která taková docela často bývá. Ráno jsme spali do skoro 8, tak to šlo, i když  v noci jsem nemohla spát, malý se taky budil, kňoural, ale cítila jsem se i vyspaná. Dopoledne uteklo jako voda, jen jsem stihla rychlý oběd, vyprat, jinak nic. Odpo pokračování v praní a úprava fotek pro zákazníky.

Od rána poletuje sníh, a teď večer už začíná docela hustě sněžit, už i byl Martin vyhrnovat a vypadá to, že ještě před spaním půjde jednou. aby toho ráno nebylo tak moc.

Včera, se musím pochlubit,jsme s malým spali do 9:45 a řekla bych, že to bude dlouho nepřekonaný rekord :)

Odpoledne jsem měla po dlouhé době sraz z kamarádkou a bylo to moc fajn. Poklábosily jsme, daly si kafíčko, čaj u ní doma, prostě pohodové odpoledne a večer a už se těším, až se slezem po jejím návratu z Nového Zélandu :)




Žádné komentáře: