Pages

úterý 23. března 2010

82./365 předposlední trénink

Dneska jsme měli mít předposlední lední trénink,ale nemoc si nevybírá, takže jsem odpoledne vyrazila na nákup do Ostravy (stavila jsem se i v Hornbachu, že si vyberu nějaký kytky na ven,ale nakonec jsem koupila jen řeřichu, kterou jsem v jiných obchodech nemohla sehnat). A na trénink omluvit Katku, zaplatit tento měsíc a vrátit brusle s tím, že od září už snad budeme mít svoje. Musíme je zajít objednat.

Teď nás čekají cca 2 měsíce jen "suché přípravy" gymnastika a balet. 2x týdně po hodině i tak to bude asi dost, vzhledem k tomu, že venku se dělá pěkně, nevím zda bude Katka ochotná jezdit dvakrát týdně na celé odpoledne pryč. No uvidíme.

Dneska má moje švagrová narozeniny, a tak bych jí chtěla touto cestou popřát všechno nejlepší, hodně štěstíčka, zdravíčka, lásky a úspěch v pracovním i osobním životě. PS: rádi tě zase brzo uvidíme.

Fotka do projektu se dnes nepovedla, tak jedna vzpomínací.

Žádné komentáře: