Pages

sobota 27. března 2010

86./365 mraky

Jakoby se většina z nás, co se pokoušíme o projekt 365. dneska zhodla na tom, že budeme fotit mraky. I já si při západu sluníčka všimla těch mračen na obloze a nedalo mi to, vylezla jsem na balkón a jala se fotit. Něco málo se mi povedlo, určitě to není ono, ale chybama se člověk učí. Nejvíce mi daly zabrat elektrické dráty, které mi do hledáčku pořád nakukovaly.





Doma proběhla v celku normální sobota. Dopolední i odpolední zlobení dětí, praní prádla, lehký úklid a vaření. Katka si poručila svíčkovou, takže jsem se dělala se svíčkovou, aby mi pak řekla, že jí to nechutná, že babička dělá lepší. No a když nejí Katka, tak co by jedl Vojta, že??? Tak jsem zakázala hold sladké, když nejí, nemají nárok dvacet minut po jídle škemrat o kukuřičné kuličky.




2 komentáře:

Katka řekl(a)...

Na té první fotce to pomalu vypadá, jak když někde hoří, co? Pěkný fotky.
K.

Anonymní řekl(a)...

krásný západovky! opravdu to vypadá jako by tam hořelo :-) Jo a s jídlem je to u nás stejný ;-)