Pages

čtvrtek 5. května 2011

Den matek

Dneska sme měli vystoupení ve školce na den matek. Ráno jsem měla strach, že Katka ani nepůjde,neboť od včerejšího promočení, kdy se školkou byli venku a Katka přišla durch mokré boty, děsně kašle a stěžuje si na pálení na hrudi, ale nakonec jsme na besídku dorazily.
 Bylo to moc pěkný, dojemný. Katka spolu s jednou holčinou z kroužku flétniček hrála písničku, já na ní byla děsně pyšná, protože ostatní děti na tom ještě nejsou tak dobře,aby mohly samostatně vystupovat, že jsem zapoměnla nahrávat ;o( Tak aspoň konec. Moc se mi vystoupení líbilo a mrzí mě, že už příští rok Katka paní učitelku mít nebude, protože všechna vystoupení byla moc vyvedená. No ale pokud se na nás usměje štěstí, měl by jí mít Vojta.

1 komentář:

Ali řekl(a)...

Holky jsou děsně šikovné!!!