Pages

pondělí 2. května 2011

Prý krásný věk

Dneska 6:40 sem se probudila, a bylo to přesně v tu samou hodinu a tu samou minutu jako před 27 lety, když jsem se narodila. Všichni říkají, že je to krásný věk, že jsem ještě mládě. Jasně, věk je to krásný, ale pro mě už je tam malinký ALE. Prostě milník 30-tin se mi blíží a mě to trošku děsí, i když je to až za tři roky. Přesto nějak cítím, že to bude zlomový rok ;o)
Od dětí jsem dostala obrázky, od manžela krásnou kytku, předplatné časopisu a vysněný externí blesk k foťáku.
Počasí se nám sice zkazilo, je studeno a větrno, ale jinak ten den byl moc hezký. Děti ze školky měli zítra vyrazit na Indiánský den, ale pro nepřízeň počasí je přesunuto na další týden.

4 komentáře:

Peguš řekl(a)...

Tvoje obavy chápu, ale ze zkušenosti ti můžu říct, že senezmění vubec nic, pokud ty nebudeš chtít. Navíc i zpětně můžu říct 30 je krásný věk :-)

My ženy prostě zrajem jako víno :-)

ještě jednou Vše nej nej a jen samé krásné fotky.

Míša Myška řekl(a)...

Marki díky, moc si toho vážím ;o)

Iva řekl(a)...

Taky vše nej a můžu říct, že i 40+ je hezkej věk.Zase jinak, ale pořád je to pěkný. Tak si "mládě" nezoufej a hezky si to užívej.

Amelie řekl(a)...

Krásné narozeniny!!!