Pages

čtvrtek 25. února 2010

56./365 Pastelková olympiáda

Jako každé ráno jsme se vydali do školky. Protože už slezl sníh z cest, opět sme začali jezdit na kole, je to rychlejší a troška sportu po ránu mi rozhodně neuškodí (i když vozit Katku na sedačce už dá pěkně zabrat). 

Asi 10 m od školky si Katka začala stěžovat na bolení bříška, čemuž sem moc nepřikládala váhu,ale když jsem jí v šatně převlíkla a odvedla do třídy, první cesta vedla na gaučík,kde si lehla a ležela, což se mi nelíbilo. Navíc přišla paní školnice, že v malém oddělení se v šatně zvrací, takže sem rohodla, že raději pojedem domů, než aby mi p. učitelka za chvíli volala, že si pro ní mám přijít. 

Katka vyfasovala úkol z flétničky, flétnu na trénování a dostala diplom a medaili za účast v Pastelkové olympiádě. Měli mít dneska vyhodnocení,tak aby jí to nebylo líto.


Byla to asi chvilková slabost,protože doma už jí krom kašle nic nebylo. No ale co, zůstane už do konce týdne doma a v pondělí pomaže.


Žádné komentáře: