Pages

pátek 31. prosince 2010

Konec roku 2010

proběhl ve znamení klidu a pohody. Nechystala jsem toliko jídla jako loni,protože vím, že se stejně akorát přecpme a jedinou změnu, kterou jsem udělala byl bramborový salát, který jsem na žádost manžela udělala znovu, tentokráté již s ředkvičkama, které jsme v úterý koupili.
Vojta šel spát těsně před 20, kdy si sám řekl, že chce jít spát a Katka, ač je noční pták překvapila a vydržela s námi až do půlnoci a usnula až v novém roce. Dokonce se ani nebála ohňostroje jako poslední roky.


Fotky sice nebyly zrovna výstavní, ale udělala jsem alespoň koláž z mých nafocených rachejtlí. Odnesly to ale prsty, neb jsem doma zapomněla rukavice a i když bylo jen - 2 stupně, byl silný vítr a fakt to nebylo příjemný.

Na setkání roku s rokem, připíjme si dobrým mokem.
Na Nový rok o půl třetí, dejte si pár předsevzetí.
A nakonec jak se praví, přejem hodně štěstí, zdraví 
Myškovi 

Žádné komentáře: