Pages

středa 22. prosince 2010

Poslední školní den roku 2010

Dneska už Katka bohužel do školky nešla. Včera už se dusila i ve školce, tak jsme se s paní učitelkou dohodly, že si jí nechám doma, aby do pátku ještě nelehla s horečkama. Tak jsme si už udělali doma prázdninový režim. Před obědem jsme šli ven a na oběd do jídelny a pak už jen hraní a užívání si. Tatínek měl s kamarády z práce ještě posezení v hospůdce, přijel po 16 hodině autobusem a já jsem pak vyrazila na cvičení a poté, večer na nákupy jídla na Vánoce.

Na to, že bylo 19 hodin, bylo lidí poměrně dost,ale mě to nevadilo. Šla jsem podle nákupního lístku a za chvíli už jsem stála u pokladny. Jediné co mě mrzelo bylo to, že jsem nesehnala rohlíky a ředkvičky. Ty dávám do bramborového salátu a tak mě to mrzí, no tak ho budu muset letos udělat bez ředkviče. Snad bude dobrý.

Žádné komentáře: