Pages

čtvrtek 23. prosince 2010

Příprava

Loni jsme právě v tento den vyrazili do aquaparku, kde bylo jen pár lidí a chtěli jsme z toho udělat tradici. Bohužel, letos to nevyšlo. Katka již včera byla doma kvůli kašli a já nechtěla nic nechat náhodě a pro jistotu s ní skočila na poslech k dr. Poslechově je čistá, tak snad se z toho přes svátky vylíže.
Ač jsem to neměla v plánu, jet ještě dnes do obchodu, nakonec jsem podlehla a přece jen zkusila vyjet do malého Penny, zda náhodou nebudou ředkvičky a taky sem potřebovala rohlíky na hrašačku.
Večer jsme tajně zdobili stromeček za Ježíška, který nosí našim dětěm stromek každoročně, honem jsem dodělávala salát a chtěla balit dárky, leč tento plán mi narušil Vojta, který se vzbudil v půl dvanácté a nemohl spát. Nakonec jsem to vzdala a šla spát, snad to dopoledne stihnu.
kvalita fotky nic moc, ale babička zdobí stromeček, Katka prababičku ;o) 

Žádné komentáře: