Pages

čtvrtek 21. dubna 2011

Prázdninový provoz

Dneska měl být náročný den, jenže Katka stůně a proto jsem na 8 hodin jela k nám na rehabilitace zrušit jí cvičení, pak honem nakoupit, zajít na poštu, domů, Martin šel hned ven, venku je opravdu krásně a spíše jak v létě, než na jaře (a ještě k tomu v dubnu), já nachystala oběd, vykrájeli sme s dětma perníčky, upekli a hned ve 12 vyrazili ven.
Děti si hrály, i když Katka měla sedět a být v klidu (nebyla), Martin dělal pro dětičky prolízačky a já sekala trávu, potom jsme zašli do lesa vyvést trávu, přivést nějaké suché dřevo, dřevo jsem pomohla pořezat a domů jsme se dostali až kolem 18 hodiny.
Katka je naštěstí bez teplot, večer ještě zdobí pár perníčků, já si musím vytrpět první letošní spálení ;o(
moje zdobení 

Katčino zdobení 

Žádné komentáře: