Pages

úterý 19. dubna 2011

Putování za velikonočním zajíčkem ...

to byl název dnešního dne a akce, která se odpoledne konala ve školce. Dopoledne tomu ale předcházela návštěva zubaře s Vojtou, která proběhla za velkého křiku a pláče, pak odlov jedné kéšky a návštěva bývalé střední školy. Důkladně jsem si založila maturtní vysvědčení a teď, když ho potřebuji, není k nalezení. Proto jsem si nechala vystavit kopii a dnes jsem jí vyzvedávala.
Odpoledne jsme s Vojtou jeli do školky, kde byla akce k blížícím se Velikonocům. Původně jsem si myslela, že se zapojí i Vojta (nechala sem mu také připravit balíček), ale aktivit se zůčastnin nakonec nechtěl -- > jen ten balíček schrábnul. Moc se mi akcička líbila, jen škoda, že Katka už po příchodu do školky šíleně kašlala a prokašlala celou vycházku k zajíčkovi. Domů jsme dorazili kolem 18 a do večera už Katka teplotovala, tak si jí nechám zítra doma. Ve čtvrtek a v pátek má Martin stejně dovču a chtěla sem jí doma nechat.



Žádné komentáře: