Pages

neděle 17. dubna 2011

Výlet do Albrechtiček

Dnešní den byl úžasný. Ráno sice teploměr ukazoval pouhý1 stupeň, ale již během dopoledne bylo venku jako v létě a proto jsem si řekla, že perníky ještě počkají a raději si vyjedem na výlet. No a protože jsem před nedávnem začali s geocachingem, vyjeli jsme na naší první multi-cash, v Albrechtičkách jsme se trošku pomotali, dvakrát jsme počítali souřadnice, ale nakonec jsem odlov finálního pokladu nechali být.

Vojta se popálil o kopřivy, Katka už byla taky unavená a otrávená z věčného přejíždění sem a tam, tak jsme jeli domů s tím, že si necháme finále na příště. Dětičky se vyblbly na dětském hřišti, taťka si dal první letošní pivo venku a já mám dobrý pocit, z nepromarněné neděle.
Fotka je archivní (před 14 dny, když jsme dorazili z výletu na kolech). I tak se dá nakonec dojet domů. (Katka byla po 12 km na kole už unavená ;o)

Žádné komentáře: