Pages

pondělí 6. února 2012

Osmička ven

Dneska ráno jsem odvezla Vojtu do školky a valila jsem k zubařce s tím zubem. V čekárně bylo milion lidí, kteří ani nebyli objednaní, takže to vypadalo na dlouho.

Nakonec jsem šla po 45 minutách na řadu. Dr. jsem informovala, že chci injekci a že se toho nemůžu ani dotknout, takže bez injekce neotevřu pusu. Opatrně okoukla, dostala jsem dvojtou dávku umrtvení a šla jsem čekat do čekárny, aby mi za dalších 20 minut zub znovu opíchla a pak elegantně vytáhla.

S pusou plnou krve jsem ještě vyřídila důležité nezbytnosti a honem domů, kde jsem se snažila zastavit stálé krvácení po mé poslední osmičce. Trvalo to hodinu, než se rána uklidnila a přestala krvácet. Jsem na brufenu, mám strach, aby se mi nerozjel zánět co se tam začal dělat, tak snad to ustojím ;o).

Žádné komentáře: