Pages

čtvrtek 2. února 2012

Zubařka

Dneska po obědě jsem vyrazila k zubařce na zaplnění léčené osmičky. Zub mě stále trošku bolel, tak mi ho dr. znovu naplnila umrtvující pastou s tím, že mi ho zaplní až 13.2. Vyřídila jsem rychle ještě pár věcí a jela domů, aby mohla na nákupy i babička, které jsem brzdila auto ;o)

Odpoledne jsme byli sami doma, taťka dneska dělá DJ na maškarním plese a pak diskotéce pro starší děti ve škole a tak jsme uděli rychlo návštěvu u kámošky přes cestu, aby se děti moc nenudily.

Večer jsme jela pro Martina, trošku jsem se obávala, abych nastartovala, neboť teploměr přes den nevylezl výš než na - 14 stupňů, ale auto se dobilo při cestě do Kopřivnice, takže nakonec nebyl problém. Po cestě mi to lehce ujelo v jedné zatáčce,takže jsem trošku zpanikařila, ale dojeli jsme domů v pohodě ;o)

Žádné komentáře: