Pages

středa 29. února 2012

Přestupný rok - zásadní změna v mém životě

Letos je přestupný rok a dnešním dnem je v kalendáři datum 29.2., což bývá jednou za 4 roky, je to zvláštní den a pro mě obzvlášť, protože jsem na konci směny dostala

novou pracovní smlouvu na dobu neurčitou na funkci knihkupec, pokladní a já jsem moc moc šťastná. Dnešním dnem pro mě začíná nový profesní život a i když vím, že to bude velký zásah do chodu naší rodiny, pevně věřím, že si brzo navyknem na mé směny, na pozdní příchody a že brzy těch pár negativ, které tato práce obnáší, obrátíme v jen kladné věci ;o)

Mám vystudovanou školu jakou mám, ale už při studiu jsem věděla, že to nebyla dobrá volba. Práci s knihami už jsme si kdysi zkusila (pracovala jsem v knize celý rok před otěhotněním a ač jsem již tenkrát tvrdila, že s dětmi tuto práci nikdy dělat nebudu, rychle jsme změnila názor. Ještě nemáme ani otevřeno, naše prodejna se teprve zařizuje a já už teď jsem v sedmém nebi. Asi je mi to souzeno ;o)) Opravdu děkuji, že mi tato šance zkřížila cestu ;o)

Žádné komentáře: