Pages

neděle 1. ledna 2012

Nový rok 2012

Nešli jsme ani moc pozdě spát, ale vděčím tomu, že už jsou děti takhle velké a samostatné. Vojtovi jsme ráno (kolem 8) akorát pustili televizi a on nás tři nechal spát do půl desáté, no není to hodné dítě. Vyhrabala jsem se z postele, hodila čočku do tlakáče, jinak bych nestíhala vůbec nic a po půlhodině dohustila a šli jsme jíst. Hned po jídle jsme vyrazili na náš Novoročně-kešovací výlet. Cílem dneska byly 4 kešky, mezi nimi první založená keš z roku 2001. Nakonec odloveny 3, bohužel ta "první v ČR" se nám ještě schovala a naše auto GPS jí prostě nezaměřila, takže další cíl na léto ;o)




Doma jsem pak osmažila maso a hranolky a šla se na chvíli natáhnout. K večeru přijeli na chvíli naši, když jeli z nemocnice. To už jsem měla neuvěřitelné křeče v žaludku, okolo osmé na mě sedla zimnice a bylo mi zle celou noc.


Žádné komentáře: