Pages

čtvrtek 26. ledna 2012

OCENĚNÍ



Dnes jsem měla na blogu vzkaz od Ali o udělení Srdíčkového ocenění. Ali, moc děkuju! Moc mě těší, že jsou lidé, kteří na náš blog chodí ať už ze zvědavosti nebo jen tak, aby zjistili, jak se žije i jinde než jen u nich doma. Moc si toho vážím.


A pravidla ocenění:
Nech odkaz na svém blogu na osobu, která Ti ocenění udělila. Vyber 5 blogů, které chceš ocenit. Tyto blogy nesmí mít víc jak 200 čtenářů - členů. Svým nominovaným blogům zanech ocenění na jejich blogu, aby věděli, že je chceš ocenit. Potom vyvěs ocenění na svém blogu.


 Vybrat 5 blogů, kterým bych ocenění dala, je velmi těžké, navíc skoro všichni už ocenění dostali, takže se nebudu opakovat. Ale cením si jejich kažododenních nebo občasných zápisků, některé jsou mi inspirací, některé mě utvrdí v tom, že je to všude stejné, jiné mě potěší něčím novým či zajímavým. Prostě ráda je navštěvuji ;o)


Třídní schůzky:

Dneska jsem byla ve školce na schůzce pro rodiče. Projednávala se délka otevření MŠ, školné a prázniny. Nu byla to dlouhá debata vcelku o ničem. O prodloužení školky a navýšení školného se stejně bude hlasovat formou podpisů a stejně pak ještě záleží na obci, jak se rozhodne.

Žádné komentáře: