Pages

středa 25. ledna 2012

uběhaná středa

Dneska sem měla trošku rušnější středu. Dopoledne trošku poklidit, umýt hlavu a dát se do gala. V poledne vyzvednout Vojtu ze školky, odvést domů, převlíknout se, zajet pro Katku do školky a na trénink.
Na tréninku šlo vše hladce. Děcka dodělali konečně sestavu, takže teď už jen pilovat, pilovat, pilovat, aby na soutěží v březnu zazaříly ;o)
Potom honem převlíct a do Ostravy, kde mě čekalo další kolo pohovorů. Při výjezdu z parkoviště jsem však nekoukla do zrcátek a tak to bylo na kvílení brzd, abych nevrazila do rozjetého auta. Vyvázli jsme bez šrámu ;o)

Na pohovoru měli zpoždění a já se dostala na řadu až skoro v 16 hodin, naštěstí si Katka hrála v děckém koutku, takže to nebylo tak hrozné. Pohovor proběhl v pohodě a já si mám počkat na verdikt do konce týdne ;o)

2 komentáře:

Ali řekl(a)...

Míšo, máš u mě na blogu vzkaz!

Amelie řekl(a)...

to je dobře, že pohovor proběhl v pohodě.