Pages

úterý 17. ledna 2012

Ples se pomalu blíží ...

... a proto bylo mým dnešním cílem - zajít do půjčovny a vybrat si šaty. Je to sice až 24. února, ale chtěla jsem mít jistotu, že bude ještě z čeho vybírat.
Po včerejším vyhrnování a dopoledním dvoj vyhrnováním mě šíleně bolí záda, ale přemohla jsem se a jela ;o) Taky jsem slíbila bráchovi, že za ním zajedu do nemocnice, už jsem tam nebyla ani nepamatuji (zdravotní stav nebyl ideální), tak dneska konečně jo.

Cesty byly příšerné a i hlavní tahy byly plné buď rozbředlého sněhu a nebo jen s vyjetýma kolejema. Chvílema jsem drhla břichem stařičké octavie o sníh na hlavní cestě. Příjde mi, že silničáři zase zaspali a první pořádné sněžení posledních dvou dní značně podcenili. Nicméně nakonec jsem cestu zvládla v pohodě.



Když jsem šla do salonu, nějakou představu už jsme měla, ale také jsem čekala, jestli na mě vykouknou nějaké žhavé modýlky. Nakonec jsem zkoušela troje šaty a ty třetí vyhrály na plné čáře ;o) a už se moc těším, až si je obléknu na ples. Ještě bych tak potřebovala někoho, kdo mě učeše a namaluje



je to takový mázlý rychlo-cvak, ale pak se určitě nechám vyfotit ještě jednou, až budu úplně hotová na ples ;o)

U bráchy taky dobrý, i když byl nějaký podrážděný, takže byl lehce napapučený a přisprostlý, ale není se čemu divit, ve čtvrtek to bude měsíc, co leží v nemocnici, nemůže se hýbat a jen čučí na telku nebo do PC, taky bych byla podrážděná ;o)

Žádné komentáře: