Pages

pondělí 6. ledna 2014

4.zub

se dneska Míšovi konečně vyklubal, už ho vyhlížím pár dní. Vpravo nahoře už je vidět i dvojka, tak uvidíme, jak dlouho na sebe nechá čekat ta.

Dneska byl první pracovní den, Katka kupodivu vstala celkem v pohodě, dokonce s manželem vyjeli o 10 minut dřív jak před svátky ;o) My vstávali kolem tři čtvrtě na osm. Dopoledne pro mě bylo ale docela kruté, přece jen jsem zvyklá spát ještě tak o hodinku dýl ;o/ No ale po obědě jsem to zalomila s Michalem a deficit jsem dohnala.

Pomalu se prokousávám knížkou, co jsem si koupila k foťáku, jinak jsem zvládla jen uklidit kuchyň, povysávat a jinak se jen tak válet. Budu muset do domácnosti zase nějak proniknout.

Michal dneska večer kousal Katce do palců, ale na fotce to nechtěl vůbec ukázat, a dělal, jakoby se ho to vůbec netýkalo :o)

Žádné komentáře: