Pages

úterý 14. ledna 2014

Trénink

Jsem poslední dobou hodně unavená, přes den chodím jako mátoha, večer zas nemůžu usnout a čučím už několik nocí do stropu skoro do jedné do rána a ráno nemůžu vstanout. Dopoledne jsem tedy čerpala sílu a schrupla jsem si s Míšou.
Protože ve školní jídelně byly dneska ryby (a ty já nerada), uvařila jsem žemlovku , kterou mám moc ráda. Doma jí ale nikdo nejí, tak jsem se rozhodla užít si jí. Odpoledne mi manžel sdělil, že neměl oběd, tak jsem mu honem uvařila guláškovku z pytlíku a řekla mu, že víc není, max. žemlovka. Tvářil se otráveně, ale že prý teda trošku zkusí. A ejhle, prý v životě tak výbornou žemlovku nejedl a hned si dal na talíř. Moc mě to potěšilo, protože vím, že jí opravdu nemá rád, hlavně tvaroh a "roblemcanou hmotu" ze školní jídelny co tam dávají, jak to sám nazval.

Od půl páté měl Vojta trénink, tak jsme vyrazili ještě tam. Byl to spíš kroužek hraní her, ale snad brzo začnem s jarní přípravou, aby mohli zase vyhrávat na všech hasičských soutěžích ;o)



Žádné komentáře: