Pages

pondělí 13. ledna 2014

školka

Vojta měl jit dneska do školky, ale vůbec se mu nechtělo. Ráno brečel, že do školky už chodit nebude, že bude doma s Michalem a musela jsem hodně slibovat a i vyhrožovat, aby se nakonec po více jak hodině oblékl a mohli jsme vyrazit.
Před školkou vystřelil z auta, jakoby se doma vůbec nic nedělo a s velkým nadšení letěl dovnitř. Naštěstí ;o)

Já jsem dopoledne musela zajet na nákup, vyzvednou dárek pro babičku k 75. narozeninám, které za necelých 14 dní slaví a také si koupit něco na sebe. Byl to celkem nadlidský výkon, protože mě tlačil nejen čas, ale i malý Míša, kterého jsem měla sebou v kočárku. Koupila jsem, byl docela hodný, ale i tak jsem se při zkoušení zapotila ;o)

Ještě mě čeká koupě plesových šatů a to doufám, že půjdu bez dětí ;o)


Žádné komentáře: