Pages

pátek 3. ledna 2014

Jarně, ale nemocně

Michal v noci opět kašlal, mám podezření, že se mu také rozjíždí laringitida, stejně jako trápí staršího bráchu. Nad ránem mu navíc teplota lítala k 39 stupňům, kolem 8 ranní už měl jen kolem 38.
Já jsem ještě v 9 zalezla do postele a nakonec jsem vstávala v 11 hodin. A musela jsem se jó otáčet, neboť k obědu byly bramboráky. Nakonec jsme ve 13 byli po obědě a já si ještě schrupla s malým :o(

Odpoledne jsem vytáhla aspoň na chvilku Katku na procházku, navíc jsem chtěla zkusit foťák, bylo hezky, jarně, skoro k 10 stupňům, prostě parádní procházka.


pokus o dlouhou vodu, foceno z ruky, takže mázlé, ale půjde to ;o)
 

Míša je celý den protivný, snad mu bude brzo líp a bude to zase naše usměvavé miminko.


2 komentáře:

Ali řekl(a)...

U nás se už zase také kašle a já z toho začínám být dost na nervy!Snad je u vás líp :)

Míša Myška řekl(a)...

žádná sláva, viz další článek ;o)