Pages

neděle 19. července 2015

1. den dovolené - Bischofstejn, Broumovské skály

Dneska jsme vyrazili na dovolenou. Sice se nám odjezd trošku zkomplikoval, protože jsem si ve čtvrtek natáhla svaly na levém kotníku a Katka měla v pátek večer a v sobotu teplotu, ale nakonec jsme se rozhodli, že pojedem.

Vyrazili jsme v 8 ráno směr východní Čechy malinká obec Skalka, kde leží zřícenina hradu a zámek Bischofstejn, kde jsme měli domluvené ubytování na dvě noci. Při dojezdu jsme dost bloudili, protože nás navigace táhla po turistické cestě místo po normální, ale nakonec jsme vše našli a mohli se ubytovat.

Potom jsme hned vyrazili na Broumovské skály, kde měl být náš první větší výlet po skalách. Jenže zhruba po 30 minutách skákání po skalách se zdvihl vítr, a přihnala se bouřka déšť, který nás zahnal do auta a zpět na ubytování, neboť jsme neměli náhradní oblečení.  Déšť totiž nakonec trval jen velmi krátkou dobu, zato byl tak intenzivní, že jsme byli durch mokří.

Večer jsme si ještě vyšlápli na zříceninu Bišíku a prošli se kolem pěkného rybníku.