Pages

neděle 15. prosince 2013

3.adventní neděle

Ráno jsme šli jako každou neděli do kostela. Po návratu se Martin pustil do "opravy" myčky, takže k vaření jsem se dostala cca ve čtvrt na dvě. Děti ve dvanáct utekly k babičce, že mají hrozný hlad a maminka s tatínkem jim nic nechtějí dát (tak dostali řízek a kaši), kecálkové ;o) Myčka nefunguje ;o( přestala sice hlásit chybu čepadla, ale zase se zasekne hned na začátku, sotva napustí vodu. Takže zítra volám opraváře.

Tak jsme si poobědvali ve 14 hodin, já pak ručně umyla nádobí (fuj fuj fuj, úplně jsem si odvykla) no a začali jsme péct. Skočili jsme okolo 18 a já toho mám plné zuby. Zítra ještě teda vanilkové rohlíčky a naplnit to, co jsme dneska udělali, aby mohly vzít děti v úterý a středu do zařízení ;o)

Míša dostal dneska jídelní židličku a evidentně se mu v ní líbí .




Žádné komentáře: