Pages

pátek 6. prosince 2013

"odpočinek"

Dneska jsem si chtěla udělat odpoledne pro sebe. Po obědě si vzala mamka poprvé všechny tři sviště k babičce a já si chtěla trošku odpočinout s tím, že večer ještě zajedu udělat nákup a navštívit kolegyně v práci. Bohužel počasí je stále dost fujaré, a tak jsem se rozhodla výletování odložit. Tak jsem zajela nakoupit alespoň základní suroviny k nám do obchodu a jak jsem přijela, hned jsem začala uklízet jídelní skříň no a ani jsem se nenadála a bylo 16 hodin a děti zpět :o/ Těšila jsem se na ně, ale také na to, že si pospím a odpočinu ... tak snad jindy.

Zítra nás čeká poslední mikulášská nadílka a doufám, že to bude naposled, neboť mám pocit, že máme zásoby minimálně na dva roky. I když děti jsou jiného názoru ;o)

kolekce na stromeček

čokoládičky, bonbonky, oplatky atd.

křupky, brambůrky, oplatky a jiné pochutiny

no a nakonec nadzásoba adventní čoko kalendářů, zbytek mají děti u sebe
A to včera měly ty moje "smráďata" strach, že mají málo :o(( ať žijou babičky a jejich "zdravá" výživa 

PS: ať si nemyslíte, máme ale i zásobu jablek, pomerančů, mandarinek a banánů ;o)

Žádné komentáře: