Pages

čtvrtek 12. prosince 2013

Perníčky

Dneska jsem udělala první cukroví, perníčky. Už se nám čas do štědrého dne krátí a děti budou potřebovat na příští týden do školky a školy, tak to musím za víkend nějak splácat ;o)

po upečení

Katčiny kousky

Vojtovy pokusy ;o)

moje kousky
 Dneska byl nějaký divný den, malý na to, jak byl celý den vcelku hodný, tak večer vůbec nemohl zabrat, přitom u kaše skoro usnul, což nebývá zvykem. Ale pak se rozebral a nakonec jsem ho ukrmila až ve 22 hodin. A to se nám během dne pořádně rozpohyboval, točí se na břiše, převaluje se, už musíme dávat bacha co je na zemi, protože se dostane všude. Dneska roztrhl Vojtovi časopis, který zapomněl na zemi a málem stáhl ubrus v obýváku na stole.

Dorazila mi ještě dnes výhra ze soutěže s nakladatelstvím albatros a udělala mi moc velkou radost. Také jsem ještě vyhrála něco pro Katku a ani nevím kde jsem co vyplnila, ale dneska mi dorazila. Tak to buď dostane na vánoce nebo až k narozeninám ;o)



2 komentáře:

Ajka řekl(a)...

Jste šikovní cukráříčci:-))

Ali řekl(a)...

Míšo, jako první vylosovaná si můžeš vybrat barvu náušnic. Napiš mi, prosím, jaké chceš a svou adresu na mail alicehrubesova@volny.cz. Někde tvou adresu určitě mám, jen nevím kde...