Pages

středa 4. prosince 2013

Viróza

Dneska to bude bez fotky. Ráno jsme navštívili paní doktorku, která nás poslala s Katkou na rentgen a pak na ORL, naštěstí na rentgenu vše v pořádku i na ORL konstatovali jen virózu a má být doma v teple, pít čas a kapat do nosu. Super, bála jsem se ATB a hlavně dlouhého léčení, tak to snad zvládnem do neděle a v pondělí bude moci do školy.

Odpoledne měl Vojta hasičský trénink, kde jsme se měli původně domlouvat na sobotního mikuláše,ale bylo nás málo, tak to bylo spíše takové lelkování. Já jsem si ale aspoň na chvilku odpočinu a vypnula od domácího shonu a od Míši, kterého hlídal tatínek.

Nějak nás začíná trápit myčka a já doufám, že je to jen nějaká "viróza" a brzo nám neumře, rozhodně by se nám to teď před Vánoci moc nehodilo. Na zítra jsem snad připravená a ještě sepíšu seznam cukroví a jdu na kutě.

BARBORKU utrhnu se zpožděním zítra a snad do štědrého dne vykvete ;o)

Žádné komentáře: