Pages

pondělí 2. prosince 2013

Náročný den

Dneska mám za sebou fakt náročný den a už teď se těším do postele. Dopoledne jsem měla chvílemi pocit, že musím najít na netu adresu, kde se vrací děti v záruce ;o) Míšovi rostou zoubky, celý den byl protivný, když s ním člověk nebyl a nenosil ho, tak řval, spát nechtěl, no jsem ráda, že už spí a snad to zítra bude lepší ;o)

Stíhla jsem sice udělat "vánoční" kaštanový likér, ještě trošku výzdoby, ale zdaleka to nebylo vše, co jsem chtěla. Odpoledne přišla Katka ze školy se zvýšenou teplotou a bolestí hlavy, takže mám od zítra doma ještě jí. S největší pravděpodobností má ucpanou rýmu a pokud se do středy nedá dohromady, skočíme k dr. a uvidíme co bude dál.

Vojta se od minulého týdne po lécích na kašel podstatně zlepšil a už zase chodí do školky a doufám, že těch zbylých 14 dní do Vánoc už dochodí.


adventní věnec za světla ;o)

Žádné komentáře: