Pages

čtvrtek 12. srpna 2010

Angína

V noci byla Katka strašně horká a už večer si stěžovala na lehkou bolest v krku a tak mi bylo jasné, co bude následovat. Ráno se probudila s krkem bolavým, mandlema velkýma jako hrom a tak jsme hned vyrazily k dr. a bylo rozhodnuto. ATB, angína jako hrom. 

Přišli jsme domů, nasadila jsem atb sirup, olízla stříkačku, uložila Katku do postele a šla si po své práci. Za chvíli mě ale svědily dlaně, šlapky a já si říkala, že na mě asi taky něco leze. Po chvíli mi to však přišlo divné, a uvažovala jsem, co to je za nemoc, že už jsem jí jednou měla. Pak mi trklo. Katka má ATB s penicilínem (jsem alergická) a já olízla tu stříkačku, abych ochutnala, zda jí to bude chutnat či nikoliv. No tak jsem si ďobla Zodacu proti alergii a bylo po svědění, teď už vím, že olizovat stříkačku od léků se opravdu nevyplácí

Žádné komentáře: