Pages

pátek 6. srpna 2010

Knedlíky

Včera, když jel Martin na nákup napsala jsem mu na lístek, aby koupil švestky. Měla jsem hroznou chuť na švestkové knedlíky, jenže, byl v tom háček. Já knedlíky nikdy ještě nedělala. Na kynuté těsto jsem jelito a nebýt pekárny, tak to nezvládám dodnes. Ale řekla jsem si, že musím překonat hranice a udělat další krůček ve svém kuchařském umění. Našla jsem si recept, přísady nasypala do pekárny,která mi udělala krásné nelepivé těsto a dala jsem se do toho.

Šlo mi to lehce, až jsem se sama divila. Knedlíky na vále ještě vykynuly a pak přišlo to, čeho jsem se bála nejvíc. Správně je uvařit. Přiznávám nebyly to kousky hodné výstavy,ale chuťově byly moc dobré a i děti, které na sladké jídlo moc nejsou talíře doslova vylízaly, což mi udělalo velikánskou radost. 

Žádné komentáře: