Pages

úterý 10. srpna 2010

Kladno

Po předchozí noci,kdy jsem skoro nespala jsem se dnes vyspala řekla bych královsky.I když jsem večer strašila kamarádku, že děti vstávají brzo, tak překvapily i ony a vzbudili jsme se v 7:30, což jde. Po snídani, malém pohrání jsme vyrazili do Kladna na zámek, kde se konala výstava: Kuky se vrací. Moc se mi to líbilo, i když fotit, hlídat dva raubíře, chvílemi jsem se pěkně potila. Prošli jsme i zámeckou zahradu, že koukneme na medvědy,ale bohužel, asi spali někde zalezlí v domečcích,protože tam nebyli. 

Potom jsme zašli na Sletiště na dětské hřiště, kde to bylo moc fajn. A protože byl čas obědu, vyrazili jsme na rozhledu, kde jsme se najedli a také jsem konečně zjistila, jak vlastně vypadá "keška" (díky Anetko za zasvědcení ;o))

Doma se děti i vykoupaly v bazénu, pohrály si se stavebnicí (už vím, co donese Ježíšek k nám domů) a na kole jsme se vydaly na zmrzlinu, na turistické známky, na výstavu včel, kterou jsme ani neměli v plánu a ještě na hřiště do Unhoště. 

Na večer naložila Markéta maso, takže jsme si pochutnali na grilovaném masíčku, dali si pitíčko a ještě před spaním udělali procházku na slunečnicové pole a po blízkém okolí. Děti se pěkně před spaním vyřádily.

Byl to moc vydařený den ;o)

Žádné komentáře: