Pages

pondělí 9. února 2015

6/52 negativní prostor



Od včera zase sněží, dneska sněžilo celý den. Včera ještě šíleně fučelo, takže mnohé cesty byly zaváté a pod sněhem bylo namrzlo. Martin ráno dostal prý hodiny, když jeli s Vojtou do kostela, naštěstí zůstali na cestě a nic nejelo.

Já jsem odpoledne vezla kamarádu na nádraží, tak jsem měla trošku strach, ale cesty přes poledne potály, takže to šlo.

Dneska jsme měli jet na další kolo vypalování bradavic, ale vzhledem k celodennímu sněžení jsme to vypustila. Katka byla odpoledne bobovat a bouchla se do hlavy, tak jsem pro ní musela jít (ať žijou vysílačky, kteráma se na kopci domlouváme). Naštěstí to nic nebylo, jen jí do večera bolela hlava a trošku motala hru na flétnu :)

No a jinak, rodinná rada rozhodla, že Katka od dalšího roku změní hudební nástroj. Škola nám výjde vstříc a dokonce nám i nástroj zapůjči na dobu, po kterou na něj bude Katka hrát, za což jsem ráda, protože ty, na které už se dá solidně hrát, začínají na ceně 10.000,- Což se mi teď dávat nechce, když vím, že to bude jen přechodný nástroj, než dojde k tomu konečnému.

3 komentáře:

Ali řekl(a)...

To je tajuplné - na co bude Katka hrát?

Míša Myška řekl(a)...

Sem chtěla vědět kdo to čte ;)
Bude hrát na klarinet a až dozraje tak na saxofon.

Carolina Mia řekl(a)...

Krásný den....ráda bych Tě pozvala k sobě na blog, k nakouknutí mé knihy Máma...Věrka