Pages

sobota 14. února 2015

sv.Valentýn

Nijak extra dnešní svátek neslavíme, zajdem si sice každoročně na večeři,ale nelpíme na dnešním datu, spíš tak nějak okolo (jak to výjde). Dneska jsme ale vyrazili na rodinnou výleto-nakupovací akci.
Vyhrála jsem vstup na vyhlídkovou věž v Ostravě pro dvě osoby právě na Valentýna, tak jsme se rozhodla, že se zajedem podívat. Ještě jsem tam nebyla, mělo být slunečno, tak proč ne. Dokoupili jsme lístky pro děti a vyjeli vzhůru. Vyhlídka to byla pěkná, ale byl opar, takže kýžené panoramata se nekonaly. Byli jsme i poměrně brzo, takže jsme se vyhli turistům, což mi vyhovovalo, dokonce jsme zvládli i tu "kešuli" odlovit.

Potom jsme přejeli do shopingu, kde jsme udělalí menší sportovní nákup v Decathlonu a pak Ikea na oběd a domů. Děti měly jít ke svým kamarádkám na odpoledne a noc. Pro Vojtu jsem si nakonec jela večer před spaním, protože včera zase začal kašlat, vypadá to na náběh laryngitidy, tak nechci Janě přidělávat starosti. Bylo mu to líto, ale zdraví je přednější. Stejně jsem zvědavá, jak dopadnou, neboť šli frajeři oba v teniskách a byli venku přes dvě hodiny a domů přišli totálně promočený.

My si udělali procházku jen s Michalem, do Mošnova po lesní cestě a pak po hlavní domů, pěkné to bylo :)






Žádné komentáře: