Pages

středa 4. února 2015

Střevní chřipka?

Malý se dneska pozvracel (už nezvykle brzo začal dopoledne polehávat). Byl unavený, sám chtěl jít spát. Lehla jsem si teda s ním do postele, aby rychleji usnul, Potom jsem šla dovařit oběd a najíst se, když jsem se na něj šla podívat, byla naše manželská postel fakt docela "nechutně" poblitá. Malý naštěstí spal a nic se  mu nestalo, ale mě čekalo převlíkání, praní a následné utěšování maroda, který byl jak mátoha a nic nechtěl.

Za hodinu se sice otřepal, takže nezasvěcený jedinec by neřekl, že je nemocný, ale ve své kůži nebyl. Večer měl teplotu a v noci ještě jednou zvracel.

Já byla ještě večer na schůzi klubu, kam chodí Katka, tak jsem měla možnost trošku vypnout. Doufám, že se z toho rychle vykřeše, v sobotu máme jít na oslavy a nerada bych, abychom lehli všichni.

1 komentář:

Ali řekl(a)...

Chudák malý. Tyhle hnusy nemám ráda. Ať je brzy fit.