Pages

neděle 1. února 2015

Děti na tahu

Nový pořad České televize, který jsem dneska čistě náhodou objevila a moc se mi líbí. Vysílají ho každou neděli v 18 hodin na ČT1 a je to o tom, že M. Dejdar jezdí po školách a nechává děti hodnotit své rodiče, které si pak zve do studia a probírá s nimi situace, které s dětmi zažil. Moc príma a donutilo mě zamyslet se, jak by asi hodnotily děti nás.

 Zde je malý test, který mají i děti v televizi a schválně kdo chce, dejte svým dětem k vyplnění. Dozvíte se možná to, co už dávno víte, možná něco nového, na čem se dá zapracovat :) Taky předložím dětem k vypracování.

http://www.ceskatelevize.cz/porady/10743503280-deti-na-tahu/


2 komentáře:

Ali řekl(a)...

Tak jsem hodila očko na minutu, zahlédla svého spolužáka a radši honem vypnula :-(

Míša Myška řekl(a)...

fakt? který?? a v kterém díle? já viděla zatím jen jeden díl, ten nedělní a docela jsem se nad námi zamyslela :(