Pages

úterý 11. ledna 2011

Ježdění

Tak dneska, když jsme nemuseli vstávat v 7 hodin, tak byl Vojta samozřejmě vzhůru už od 6 hodiny, no jo no, zítra si to určitě protáhne, jak to tak znám.
Po kouzelné školce a včelce Máje jsme vyrazili s Katkou na kožní testy a na kontrolu na alergologii.  Přijeli jsme s malým předstihem, ale nikdo tam nebyl, tak nás sestřička vzala dřív. Katkce nanesla všechny kapičky alergenů a šli jsme čekat do čekárny. Po kontrole u dr. jsme zjistili, že zatím není alergická na nic, aspoň nějaké pozitivum. Dostali sme další léky na kašel a další kontrola nás čeká v květnu. Honem jsme udělali nezbytné nákup a hurá domů vařit oběd.
Odpoledne sme všichni jeli na Katčino cvičení. Brala jsem sebou Vojtu, neb Martin měl třídní schůzky a tak jsem myslela, že bude cvičit s Katkou. No ani náhodou,seděl na židli a trucoval, když nás (rodiče) učitelka zapojila do tancování tak taky seděl a brečel, je to truhlík, poslední dobou absolutně nespolečenský a protivný. Katku učitelka pochválila, že se o sto procent zlepšíla, než když začala v polovině října chodit, no jsem na ní pyšná ;o)
Máme večer a já zjišťuji, že jsem byla v takovém shonu, že ani fotku nemám ;o(

Žádné komentáře: