Pages

čtvrtek 6. ledna 2011

Pracovně lenošící den

Dneska jsem pracovala, ale né tak jak by si každý mohl myslet, že jsem utírala prach, vysávala, žehlila atd. to mě ještě čeká, ale rozhodně né teď když jsem nemocná, nějak nemám energii (i když můj muž by řekl, že jí nemám ani když jsem zdravá). Dneska sem dělala pořádek v notebooku, dělala zálohu, kopírovala fotky, hledala program na zálohu blogu. Povedlo se a k včerejšímu dni mám blog zálohovanej. Mám obrovskou radost.
Odpoledne mě přemohla únava a já spala skoro dvě hodiny, tímto děkuji manželovi a dětem, že mě nechali a ani tady nebyl kravál ;o)
Jak fotka dokazuje, blíží se konec vánočních svátku, květinka mi odchází, ostatně skoro jako všechny květiny u nás doma. Jen jediná stále přežívá a to dárek od Martina k svatému Valentýnu loni v únoru.

Žádné komentáře: