Pages

pondělí 17. ledna 2011

Ortopedie

Dneska  chtěla jet Katka do školky s tatínkem stejně jako v pátek, že by se blýskalo na lepší časy a já se ráno nemusela honem hrnout z postele? No uvidíme, jak dlouho jí to vydrží.
Dopoledne jsem honem uvařila oběd, pustila jsem si filmík na DVD a jala se žehlit hromadu prádla, která tu na mě zlověstně kyne už týden. Povedlo se mi jí skoro pokořit.
Ve 14 jsme s Vojtou vyrazili na ortopedii. No udělal tam šílenou scénu, řval jak tur, že tam nechce, pak nespolupracovat a bylo divu, že si nechal alespoň změřit nožičku (17 cm) na ortopedické vložky, které bude muset nosit, protože se mu nožičky bortí do středu. Navíc se mu stáčí prstíky, takže zatím máme náplastí prstíky rovnat. NO bude to boj, ale ukecala jsem ho, že si bude moct po náplastích malovat, tak snad to zabere.
pomalovaná náplastička od Katky 

tady je vidět jak se mu prsty křiví (hlavně tedy malíček) 

Žádné komentáře: