Pages

úterý 18. ledna 2011

Opět lékaři

Abych těch lékařů a vyšetření neměla málo a asi, abych nevyšla ze cviku, čekala mě dneska alergologie a kontrola po nemoci u obvodního. U obvoďáka dopadlo vše dobře, i krev už se prý stabilizovala, takže jsem oficiálně zdravá.
Na alergologii mi dělali kožní testy s pozitivním výsledkem na: prach, roztoče, pyly a trávy, srst koček a psů. Vyfasovala jsem štos odborné literatury, léky na problémy a za týden jdu na krev a pak za půl roku na kontrolu a spirometrii a pro další věcičky k alegii, abych byla na sezónu v pohodě. V jednom letáčku píšou: "Alergik by neměl uklízet a utírat prach", což by se mi líbilo, ale asi to neprojde.
Odpoledne jsme byli s Katkou na cvičení, kde jí sice minule pochválili, ale dneska to tedy pěkně šidila a navíc byla dost rozpustilá.

Žádné komentáře: