Pages

sobota 8. ledna 2011

Nakupování

Dneska jsme měli v plánu zajet vrátit stromeček do Ikei, udělat nějaký nákup v Ikei a doplnit zásoby domů. Původně bylo myšleno, že pojedem přes oběd a pojíme jako obvykle v Ikei, ale babička se rozhodla, že chce jet s námi a tak jsme museli cestu přizpůsobit jí a vyrazit až po obědě. K obědu jsem tedy ukuchtila bramboráky.
Než jsme vyjeli, volala jsem do Ikei, zda můžeme stromeček ostříhat, než ho přivezem. V ikei mi  řekli, že ho nemusím vozit, když ho mám jak ekologicky zlikvidovat, že stačí účtenka a 400,- mi vrátí. To nám ulehčilo manipulaci se stromkem.
Nebudu psát, jak jsme nakupovali, ale můžu Vám říct, že nakupování s oběma dětma je pro mě čím dál náročnější, ale když se k nim přidá ještě nerozhodná babička je nakupování horor.
Pozitivní na tom všem je, že jsem si konečně koupila vysněnou lavičku do koupelny .


Ještě tedy musím popřemýšlet, zda dám dolů ručníky nebo si tam budou děti skládat oblečení, co si budou druhý den oblékat.

Žádné komentáře: