Pages

čtvrtek 13. ledna 2011

Zrada

Byla jsem na kontrole u doktora s tím, že už jsem fit (i když ještě kašlu) a v pondělí začnu s cvičením. Ale né, ono to nemůže být se mnou jednoduché. Doktor sice neshledal na mém stavu nic zvláštního, ale vysoká sedimentace (80) po dvou ATB mluvila za vše, něco není v pořádku. Doktor se tvářil divně, vypsal žádanku na plicní a okamžitě tam mám jed. Odpoledne zpět k dr. Na plicním jsem si vyseděla pověstnou dobu v čekárně, udělali mi rentgen, spirometrii a dr. mě prohlídla. Nic nenašla ;o(No aspoň nemám zápal plic. Dr. mi tedy nasadil další balení antibiotik, na plicním mi přidali dýchátko Ecobec a prý se uvidí v úterý. Případně mě pošlou na kontrolu dutitn.
Martin vezl odpoledne auto na garanční prohlídku a já lenošila v posteli,protože mě všichni ti doktoři nějak zmohli.



Místo plánování cvičení na pondělí můžu plánovat tak leda co vařit k obědu a o cvičení si můžu nechat leda zdát a snad v únoru budu moct zase začít ;o)

Žádné komentáře: