Pages

středa 5. ledna 2011

únava

Dnešní den byl nějaký divný. Už od rána jsem byla unavená, i když jsem vstala vyspaná a odpočatá, už při návratu ze školky na mě padl nějaký bubák, únava a prostě splín. Přes poledne sice vylezlo sluníčko, ale únavu mi to nevzalo. Naštěstí už se mi kašel začíná trhat, tak snad je to na dobré cestě k uzdravení.
Dneska jsme řešili s mým taťkou lyže pro Katku, už mi slibuje skoro dva roky, že koupí výbavu a začne Katku učit a snad se letošní zimu dočkám. Lyžáky už máme a "snad" do konce týdne budou i lyže.
Dětičky dneska výživně zlobily a nechtěly uklízet, tak byly bohužel bez večerníčku. Vojta dělal blbiny v ložnici a spadl z postele, ale nic z toho nebylo, naštěstí.
Fotku dneska nenesu, nějak jsem neměla pocit,že bych musela něco zaznamenat a rychlocvak v podobě řvoucí Katky se mi nějak nechce dělat ;o(

Žádné komentáře: